Gammal Kuriosa - nytt år, nya löften

Jag har märkt att jag hållit nyårslöften mer än vad jag håller vanliga random löften till mig själv. Så detta är mina nyårslöften för 2011...

- Satsa ordentligt på träning. Börja jogga. Ska springa tjejmilen!

- Bli vig! Stretcha som FAN!

- Lära mig att stå på händer och att gå upp igen från brygga

- Bli bättre på att planera. Använda min kalender mer. Utnyttja tid. Ha mottot: "Göra först, slappa sen."

- Börja spara för jorden-runt ORDENTLIGT

- Hitta ett heltidsjobb närmre hemmat

- Ägna mig mer åt saker som inspirerar mig (eftersom jag kommer ha tid till det när jag inte spenderar mitt liv på en buss längre). SKRIVA, rita, fota, Blogga (!?), göra smycken. SPELA TEATER.

- Fördjupa mig i teatern

- Läsa utvecklande saker och inte bara nostalgi. (Om det inte är Harry Potter elr liknande för det är ALLTID bra att läsa)

Denna lista kan tänkas fyllas på så småningom. Eller eventuellt kortas ned. Men då ska det finnas en jädrans bra anledning!
Trackback
RSS 2.0