Gammal Kuriosa - things you like

Och jag har inte hjärta att göra mig av med det här, det var bara fint liksom. 
 
----------------------------------------------------
 
1. För att inte ta upp alla 10 punkter på likartade saker sammanfattar jag dem nu i denna första och mest viktiga punkt: FANTASI. I alla dess former.

2. This girlThis Girl

3. Böcker. Musik.

4. Min finafinafina familj.
 
5. Magiska väder, alltså såna där sjukt häftiga solned- och uppgångar. DIMMA. Iskallt månljus över glittrande snötäckta landskap (vet att jag låter extremt flummig nu men det är så MAGISKT). Stjärnklara nätter. Regnsol som gör regnbågar. När det blåser så inihelvete mycket att man typ flyger iväg. När det snöar alldeles sakta, sakta så att man liksom blir alldeles tyst för att det känns fel att prata. Soliga höstdagar, när det ser ut som att allt brinner. I could go on forevah, men let's sluta här...
 
Trackback
RSS 2.0