studiestart och socker(s)topp

Det är första dagen på kreativt skrivande-kursen idag - WOOP DE LA WOOP! Står på jobbet men tjuvkikar på LTU:s hemsida hela tiden och smygläser. 
Får en känsla av att 2014 kommer bli inspirationens år för mig. Tänker i alla fall göra det till det, för jävlar vad jag har saknat den där meningsfullhet som finns i inspirationen. NU HÄNDER DET!
 
Jag ska skriva mer, fota mer, inreda mer, klä mig mer, träna mer, spara mer, spendera mer, MER! (måste kolla utbildningar också)
 
pepp.pepp.pepp. 
 
Jessica kom in i U-town idag också - så jag är sjukt glad för hennes skull och numera officiellt frånskild bästis då båda hamstrarna tänker spendera de närmsta 3 resp. 5 åren i Uppsala. Tur att det är den närmsta pluggorten som ligger långt bort. Annars hade jag blivit lite stressad!
 
SCHWOPP (hur avslutar man ett blogginlägg liksom - IDUNNO?)

Kommentarer
Postat av: Amanda

TYCKER ATT DET LÅTER SOM FANTASTISKT ÅR!!! Och uppsis är nära <3

Svar: woop woop!!!!<3
John & Vicky

2014-01-23 @ 14:15:13
Postat av: Jessica

Ååååååh pepp!!!!! Men sad :( Men pepp! <3

2014-01-28 @ 22:54:55
URL: http://jessicaedlund.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0